آلبوم تصاویر خرس کوچولو (مطلب ارسالی از استلا )
البوم تصاویر عروسکی برای موبایل و کامپیوتر
تصاویر زیبا و جدید

 

 

سلام من استلا هستم.به لطف عروسک جون این پست رو گذاشتم.امید وارم خوشتون بیاد.

فقط خواهش میکنم کپی نکنید.من اینارو با زحمت به دست آوردم. 

راستی این آدرس وبمه

spst.loxblog.com

 

براي نمايش بزرگترين اندازه كليك كنيد

براي نمايش بزرگترين اندازه كليك كنيد

براي نمايش بزرگترين اندازه كليك كنيد

براي نمايش بزرگترين اندازه كليك كنيد

براي نمايش بزرگترين اندازه كليك كنيد

براي نمايش بزرگترين اندازه كليك كنيد

براي نمايش بزرگترين اندازه كليك كنيد

براي نمايش بزرگترين اندازه كليك كنيد

براي نمايش بزرگترين اندازه كليك كنيد

براي نمايش بزرگترين اندازه كليك كنيد

براي نمايش بزرگترين اندازه كليك كنيد

براي نمايش بزرگترين اندازه كليك كنيد
براي نمايش بزرگترين اندازه كليك كنيد

براي نمايش بزرگترين اندازه كليك كنيد


براي نمايش بزرگترين اندازه كليك كنيد

براي نمايش بزرگترين اندازه كليك كنيد

 

براي نمايش بزرگترين اندازه كليك كنيد
براي نمايش بزرگترين اندازه كليك كنيد


براي نمايش بزرگترين اندازه كليك كنيد

براي نمايش بزرگترين اندازه كليك كنيد
براي نمايش بزرگترين اندازه كليك كنيد
براي نمايش بزرگترين اندازه كليك كنيد

براي نمايش بزرگترين اندازه كليك كنيد

براي نمايش بزرگترين اندازه كليك كنيد
براي نمايش بزرگترين اندازه كليك كنيد
براي نمايش بزرگترين اندازه كليك كنيد
براي نمايش بزرگترين اندازه كليك كنيد
براي نمايش بزرگترين اندازه كليك كنيد
براي نمايش بزرگترين اندازه كليك كنيد
براي نمايش بزرگترين اندازه كليك كنيد
براي نمايش بزرگترين اندازه كليك كنيد
براي نمايش بزرگترين اندازه كليك كنيد
براي نمايش بزرگترين اندازه كليك كنيد
براي نمايش بزرگترين اندازه كليك كنيد
براي نمايش بزرگترين اندازه كليك كنيد

براي نمايش بزرگترين اندازه كليك كنيد
براي نمايش بزرگترين اندازه كليك كنيد

براي نمايش بزرگترين اندازه كليك كنيد

براي نمايش بزرگترين اندازه كليك كنيد
براي نمايش بزرگترين اندازه كليك كنيد

براي نمايش بزرگترين اندازه كليك كنيد

نظنبراي نمايش بزرگترين اندازه كليك كنيد

نظر نشه فراموش


نظرات شما عزیزان:

کلارا
ساعت15:22---14 شهريور 1392
واییییییی خدا چقد جیگر طلان اینا
پاسخ:اره خیلی جیگرن


jigily
ساعت18:18---20 مرداد 1392
خیلی خوشگلن
پاسخ:آره


aram
ساعت13:23---20 مرداد 1392
شلام عسیسم
پاسخ:شلام عشیشم


استلا
ساعت4:33---20 مرداد 1392
اگه اینطوره توهم دوست داری یه نفربه اسم دیگه صدات کنه که دوست نداری؟کوکودا نام کاربری منه نه اسم من.

من شخصیت کسی که این اسمو داره+خود اسمش دوست دارم.ودلم نمی خواد کسی منو به اسم اون بشناسه.

می خوام خودم باشم.
پاسخ:عزیزم من گفتم شاید اسمتو کوکودا زدی نمی خوای کسی اسمتو بدونه .. خب لاقل توی مطلب خرس کوچولو تو توضیحش می نوشتی عجیجم .. بوس باشه دیگه بت می گم استلا


استلا
ساعت1:01---20 مرداد 1392
من چند بار بگم اسمم استلاس؟

عرسک


پاسخ:مگه چی شده عجیجم ؟؟؟


sarajojo
ساعت22:40---19 مرداد 1392
سلااااااااااااام عسیسم....رئالو چی کردم؟؟هیشششش
پاسخ:اه بابا انقد گندس کلدی دیده .. بوچ بوچ ناس ناس
منظولم از گندس گندس ..


farnaz
ساعت14:13---19 مرداد 1392
عكساتم مثل اسمت با مزس
پاسخ:آره :-)


استلا(کوکودا)
ساعت19:41---18 مرداد 1392
گرفتم بدجور گرفتم مرسی از نظراتتون.بعدشم من نام کاربریمو اسم عشقم گذاشتم.اما قرار نبود اسم خودم بشه.اسم من استلاس گفته باشم.

از نظراتتون هم ممنون
پاسخ: '*'


aram
ساعت19:34---18 مرداد 1392
خیلی شکرنننننننننننننننننننننن

kaktoos
ساعت19:27---18 مرداد 1392
Kheyle ghashangh bodan kokoda joooooon vaghean khoban ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
پاسخ:مممممنونم


بوق بوقو
ساعت17:26---18 مرداد 1392
تقديم به کوکودا.اينو شعرو خودم ساختم


♬♪♬♪♪♪♪♬♪♬♬♬♪♬♪♬♪♪
پاسخ:کوکودا جون تحویل بگیر


م,;:'*':;,------,;:'*':;,
ساعت16:55---18 مرداد 1392
خیلی نازن .. منم می خوام
پاسخ:مرسی از نظرت


بلا و نیکو
ساعت16:53---18 مرداد 1392
از چی بگم ؟؟؟ مگه چیزی مونده واسه گفتن ؟؟ عالللی
پاسخ:مررررسی عجیجم


nilooo
ساعت16:53---18 مرداد 1392
********* عالللی *********
پاسخ:مرررسی نیلو جون


nilooo
ساعت16:52---18 مرداد 1392
خیلی خوشملن .. مرسی
پاسخ:مرررسی عجیجم


زینب شیطون
ساعت16:51---18 مرداد 1392
ما هم می تونیم مطلب بفرستیم؟؟
پاسخ:معلومه که می تونید .. البته باید عکس های مرتبط رو ارسال کنید .. شرایطش در بند 5 مقدمه هست ..


ساشا
ساعت16:50---18 مرداد 1392
خیییییلیییییی قشنگ بود ... ممنون کوکودا ...


عاللللللللللللللللللیییییییی ...
پاسخ:بله خیلی قشنگن .. ممنون کوکودا
اولین نظر


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب:, :: 14:14 :: نويسنده :

درباره وبلاگ

سلام دوستان ... از همه ی صفحات وبلاگ بازدید کنید و یا اگر دنبال تصویر خاصی هستید به قسمت موضوعات برید ... در صورت تمایل نظراتتونو اعلام کنید ............ ایمیل وبلاگ :albumdoll@yahoo.com
آخرین مطالب
نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 21
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 1303
بازدید کل : 842877
تعداد مطالب : 138
تعداد نظرات : 2088
تعداد آنلاین : 1

......بنر وبلاگ ما ........

albumdoll.loxblog.com ...تصاویر فانتزی و جدید

...... بنر وبلاگ شما ......

¢lï¢k

http://mahdyeh1378.mihanblog.com